Услугата „Професионален Домоуправител“ включва:
- Регистрация на избрания Домоуправител в районното кметство по чл.46 Б от ЗУЕС.
- Водене на комплект документи съгласно законовите и общински изисквания.
- Провеждане на Общи събрания и привеждане в действие на взетите решения.
- Изготвяне на правно издържан правилник за вътрешният ред.
- Поддържане на изрядна документация съгласно законовите изисквания.
- Въвежда електронна платформа „TRIUS“ за разпределение, инкасиране и отчет на приходите и разходите в сградата.
- Създава и предоставя индивидуален акаунт на всеки собственик и парола за достъп до Платформата.
- Достъпът в платформа „TRIUS“, дава възможност на всеки собственик, по всяко време да провери текущи задължения, месечни отчети, както и баланс на наличността във фонд“Ремонт и обновление“.
- Организиране на ремонтни дейности на общи части /след решение на Общото събрание/-представяне на оферти и избор на най-изгодната с оглед на цена-срок-качество.
- Контрол на изпълнението и приемане на ремонтните работи с приемо-предавателен протокол.
Техническа поддръжка в общите части на сградата – трудът е безплатен, стойността на материалите се поема от учредения фонд „Ремонт и обновяване“.
Пряко отговорен технически екип посещава сградата по график.
Подменя неработещи крушки, ключове, регулира автомата на входната врата с цел нормалната й работа.
Извършва и други общотехнически дейности осигуряващи изправността на инсталациите и съоръженията в общите части на сградата.
- Техническият екип извършва контрол и относно почистването на сградата.
- С цел нормалното ползване на общите части в сградата следи за складирани вещи на стълбището и междуетажните площадки.
- Организиране на неотложни /аварийни дейности от оторизирани фирми/
- Отпушване на канали,възстановяване на ел. захранване при аварии в общите части и др.
- Информиране на отговорните институции в случай на рушащи се части от сградата в следствие на земетресения, наводнения, злоумишлени действия на трети лица.
- Постоянен достъп до графиците и баланса на входа.
- Сваляне до минимум разходите за ел. енергия в общите части на сградата.
- Съдействие при регистрация на Сдружение на етажните собственици.
- Запознаване на Сдружението с всички възможности за участие по програми на министерството за регионално развитие и европейските програми за цялостно или частично саниране на сградата.
- Участие по програми при решение на Общото събрание.
- Изготвяне и предлагане на готови проекти за РЕШЕНИЕ !
- Изработка на годишен бюджет съобразен с нуждите на сградата, одобрен от ОС (общото събрание).